Tegoroczna edycja konferencji IT@BANK zgromadziła łącznie 550 osób, wśród nich byli m.in. przedstawiciele świata finansów i informatyki z najwyższych szczebli, a także 37 ekspertów, którzy brali udział w prelekcjach na tematy związane z bankowością i rozmawiali o najbardziej aktualnych problemach w branży. Nie zabrakło tam również producentów oprogramowania dla banków, wśród których znalazła się firma Alfavox.
Alfavox podczas konferencji zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie – platformę alfa Video Contact Center – które jako jedno z nielicznych na rynku umożliwia wielokanałowy kontakt między agentem a klientem, opierający się na kanałach: czat, audio i wideo. Firmie udało się nawiązać kilka ciekawych kontaktów, w tym zagranicznych.- Prezentując swój produkt na konferencji IT@BANK, chcieliśmy pokazać, jakie korzyści i udogodnienia można uzyskać dzięki alfa Video Contact Center – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Zależało nam, żeby pojawić się w miejscu, gdzie spotkamy osoby, którym będziemy mogli bezpośrednio zademonstrować to nowatorskie, a jednocześnie przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.
Platforma alfa Video Contact Center może zostać wykorzystana między innymi w wirtualnych oddziałach banków, stwarzając tym samym szanse na dotarcie do szerokiego grona klientów, którzy cenią swój czas, niejednokrotnie chcąc sfinalizować swoje bieżące potrzeby online, także te „bankowe”.
- alfa Video Contact Center jest odpowiedzią na naturalną potrzebę człowieka, kształtującą się od wielu wieków – potrzebę szybkiego i sprawnego rozwiązywania różnych kwestii bez konieczności pokonywania dużych odległości – mówi Justyna Martyniak z Alfavox, która podczas konferencji odpowiadała przy stoisku firmy na wszystkie pytania gości.
Konferencja IT@BANK była okazją do rozmów na wiele tematów. Mówiono o nowych trendach, rozmawiano o budowaniu przewagi informacyjnej, o konwergencji usług, zarządzaniu w obszarze teleinformatycznym, a także o bezpieczeństwie, które w tej branży jest chyba najważniejszym czynnikiem.
- Dziś na co dzień używamy popularnych bankowych aplikacji na urządzenia mobilne, elektronicznych tokenów oraz korzystamy z inteligentnych bankomatów. To wszystko daje nam ogromne możliwości i niezaprzeczalną wygodę, jednakże wiąże się również z takim pojęciem, jakim jest „cyberprzestępczość” – mówi Janusz Tomiczek. – Dla nas, czyli producentów systemów dla bankowości, celem jest produkowanie takich rozwiązań, które z jednej strony maksymalizują wygodę, podążając za trendami, a z drugiej gwarantują 100% bezpieczeństwa.
Flagowy produkt Alfavox, czyli alfa Video Contact Center, do tej pory z powodzeniem wdrożony został w Aliorze, który został doceniony przez międzynarodowe jury w konkursie „Global Banking Innovation Award”.
Firma Alfavox w konferencji IT@BANK uczestniczyła po raz pierwszy, natomiast na łamach Miesięcznika Finansowego BANK – organizatora tego wydarzenia – pojawiała się niejednokrotnie jako ekspert z dziedziny systemów informatycznych produkowanych dla sektora finansowego. Produkty Alfavox oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowywane indywidualnie do każdego klienta, specyfiki jego biznesu, potrzeb oraz planów dalszej rozbudowy.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/bankowe-trendy-w-obsludze-klienta-alfavox-na-itbank